@Zeynepp97 Sefaköy Medipol de doğum yaptım 2,5 yıl önce Pandemi yoktu alıyorlardı fakat eşim girmek istemedi acil sezaryene aldılar kan tutar diye istemedi ikinci gebeliğim aynı hastaneye devam ediyorum muayeneye dahil eş yada bir yakın alınmıyor, doğuma alacaklarını da sanmıyorum sormadım bile doktora ama hastaneler arası fark ederse birşey diyemem.