Esra___ iremby yapacak bişey Yok Cnmm maalesef bizim bünyeler böyle herhalde inş Doğumdan sonra veririz bebişler sağlıklı olsun da 🤲🏻
Civcivimm iremby aman boşver veririz doğumdan sonra yani napalım kilo alıyoruz diye can sıkmaya gerek var mı yemiyi veririz sonra 😂😂
Civcivimm iremby ya ben ilk 3 ay kesin psikolojik olarak aldım o 3 kiloyu şimdide açım bildiğin kurt gibi açım yani bilsem daha çok dikkat ederdim 😂😂
Civcivimm Nazanypc geceleri uyuyaklıyorum ama aburcubur mahfediyo beni yoksa çok yemek yiyen biri değilim 😔
Cancancan iremby ekmek yemedim abur cubur yemedim günde 10000 adım atmaya çalıştım bol su içtim kızartma yerine fırında pişirdim yemeklerimi salata mutlaka yemek yanına yaptım bol bol salata yedim ayran içtim yemeklerde.
iremby Cancancan ben dusuk tehlikesi gecirdim 1 -1.5 aydir yatiyorum malesef hareket edemedim hic ondanda kaynaklandi sanirim. Ekmekte yedim bende ayran ictim salata oglen yedim genelde abur cubur cok yemedim azalttim ama tatli yedim.
Fulyag iremby ben de öyleydim 😁 tartıda illa ki artış oluyor benim için mümkün olmadı 3 - 5 kilolar sadece alımımı yavaşlatabiliyorum ama yine de geliyor kilolar 😁
Cancancan iremby ya bide sanırsam 8. Aya kadar hızlı alınan bi dönem oluyor sonra yavaşlıyor yesen de almıyorsun ben üç haftadır yiyorum yarım kilo aldım sadece 35+4 teyim