sivlimglsh Ben yaptırdım 24. Haftada. Biraz kilolu hamile kaldım çok şekerli gıda da tüketirim. 24. Haftaya kadar da 2,5 kilo almıştım açlık şekerim 70 olmasına rağmen dr yaptır dedi yaptırdım altı üstü bir gazoz içiyorsun. Birşey çıkmadı çok şükür 💙🧿
gozde3592 ayse-52 hayırlısı olsun canım inşallah kimsede çıkmaz komşumda çıkmıştı makinayla hergün ölçüyordu
-ilk-gebelik Bence yaptırmamak büyük hata . Bebeği riske atmıs oluyorsunuz. Cünkü ben zayıf hamile kaldım aşırı kilo da alımım yoktu yememe de hep dikkat ettim sağlıksız tüketmedim nadir durumlar dısında. Doktorum bu yapımı bildiği için sana yapmayalım gerek yok cıkmaz dedi ve doktorumu dinlemedim iyi ki dinlemedim . Cünkü gebelik şekerim var ve ölcüm yaparak ilerledim kontrol altına aldım. Bilmeseydim eğer o şekilde ilerleyecektim ve bebeğim şekerden etkilenecekti
-ilk-gebelik Kan tahlillerimde açlıklarım da daima dusuk cıkıyordu. Ve son uc aylık şeker durumum da düşüktü ama gebelik şekeri çıktı . Tabiki karar sizlerin bence gerekli bir şey ama
-ilk-gebelik gozde3592 benim de doktorum aynı şekilde dedi ama dinlemedim doktorumu yaptırmak istiyorum dedim ve şekerim cıktı