ayse-52 ben yaptırdım zayıfım kan değerlerim iyi, 26 haftada 4 kilo aldım, beslenmeme aşırı dikkat ediyorum, şekerli paketli kola gazoz meyve suyu gibi şeyler tüketmiyorum
sonuçta şekerim var oldukça da yüksek
ben herkese tavsiye ediyorum çünkü hiç bir şey gösterge değil, evet çıkma ihtimali belki düşük, bir makalede yüzde 2 diye okumuştum, ama çıkarsa sıkıntı büyük