Zeyna27 Nazmila1978 deneyebilirsiniz aslında ben doktor kontrolünde yumurtlama takip ettim olmadı rahim filmi çektirdim şimdi 2. Ayımdayım bilemiyorum adet olursam aşılama yaptıracağım olmam inşallah
Zeyna27 Dilek2016 ben aksine hissediyordum olmuyordu yani tam olarak hamilelik belirtisi yaşıyordum ama değildim belki de gerçeği hissetmeyip hamile olmaktır😂 inşallah olursun çok ciddiyim ben 2 kez çatlatma iğnesi oldum ikisinde de acayip belirti yaşadım
Dilek2016 Senamasal Benimde 12. Günüm bugün bende vuruldum adetim 23 Eylül inşallah gelmez ama hiç umudum yok hiçbisey hissetmiyorum
Dilek2016 Zeyna27 yaaa inşallah dediğin gibi olur Benim ilk bu daha klomen kullandım sonra çatlatma iğnesi hayırlısı bakalım
Zeyna27 sdmr20 aynı gün adet olacağız demektir ayın kaçında başladı adetin ne kadar sürüyor ve ne zaman yumurtlama gördün ben gelişi güzel oldu
sdmr20 Canım adetlerim düzenliydi ama prolaktin hormonu yüksek çıktı biraz düzensizleşti Haziran da kimyasal gebelik geçirdim ondan sonra düzene girdi şükür 30-31 günde oluyorum en son 26sında oldum. Adetin 11. Günü yumurtlama gördüm bu sefer erken oldu
Zeyna27 sdmr20 ya bende 28 gün sürüyor Ağustos 29 da gördüm adetimi ayın 26 eylülde bekliyorum daha önce ovülasyon kullanmıştım kafadan vücudumu dinleyerek tahminimce toplamda 3 kez birliktelik oldu artık bugünden sonrada keyfime kalacak bugün son değerlendirmemi yaptım
Dilek2016 Senamasal öğlen 12 çatlama oldu 2 3 4 eylül öğlen 12 değerlendir dedi doktor ama ben sadece 2 eylül değerndirebildin öğlen 12 ve akşam yumurtanın çatladığı gündü o günde 36. Saatte değerlendirdik diğer 2 gün değerlendiremedik malesef😥