Canım keşke ilk tüp bebeği deneseydiniz bu kadar yıpranmazdın.😢Aşılamada tutma oranı çok düşük olduğunu araştırmıştım direk tüp bebeği denedik. Sen biraz dinlen kendini dinle kafanı boşalt kötü düşüncelerden Rabbim en ummadığın anda sevindirsin sizi inşallah isyan etme vardır bir hayır 🤲🏻