ebruorunn Öncelikle hayırlı olsun, sağlıkla gelsin bebişler🙏🏼 3,5 ay boyunca berbat midem bulandı, meyve, peynir ekmek, makarna şeklinde geçirdim. Tiksindim, yemek kokusu duymak, yemek adı anmak istemedim. Sonra geçti. 28+3 teyim, hala ara sıra öğürmelerim oluyor, ama öğürüp hayatıma devam ediyorum. Mide yanmalarım çok erken başladı, şimdiye kadar 10 şişe rennie bitirdim 🙄 Yaz sıcaklarında ayaklarım şişti, havalar biraz serinleyince o da geçti. Yaz meyvelerine çok yüklendim, doğal olarak gebelik şekeri çıktı, 1 hafta dikkat ettim yediklerime her gün ölçüm yaptım herşey çok normal çıktı. Karnım şuan 40 haftalık gebe karnı gibi 😅 3-4 gün önce farkettimki çatlaklarım olmuş. Ama inanın hiçbir şey umrumda değil. Sağlı sollu tekmeleri yiyince, tek bedende 3 kalp attığını düşündükçe bunun ne kadar muazzam birşey olduğunu düşünüp şükrediyorum🙏🏼 Allah hepimize bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin 🙏🏼🤗