ebruorunn Allah kucağınıza almayı nasip etsin 🙏 bende 13+3 te ikiz gebeyim çok zorlandım başta ağırlarım oldu bulantılarım çok fazlaydı , şuan sabah sadece midem bulanır onun harici istifra etmem bitti tiksinmediğim sürece , ikiz daha dikkat gerektiren bi süreç oluyor maalesef