durumomsss Aynen inanki benimde icimden ayni seyler gecti. Ne kadar üzüldük yiprandik beraber umutlandik ikinci cizgileri aradik insallah bu son olur. Rabbim bizide bir yavru kokusuyla ödüllendirir. Bende o kadar Kaygiliyimki kendimi frenliyorum. Bisey olursa sagliksiz ilerlerse yikim yasamaktan korkuyorum. Sevinemiyorum hala biliyomusun. Sali günki ilk deger 149 du simdi cumartesi tekrar bakacak 4 katina cikmasi lazim Yarin degerin. O kadar merak ediyorum ki günler gecmiyor cok heycanliyim. Ve Ben vücudum da degisim hissetmiyorum. Bu kötüE isaret mi bilmiyorum. Insallah güzel haberi alirsin kuzum. Cok mutlu oldum sana da. Saglikla ilerlesin kucagimiza alalim inşallah❤️🤲🏻