durumomsss seni cok iyi anlıyorum sabr işleri gerçekten çok zor. Bende 4 yıldır evliyim evlendiğinde beri bebeğim olsun diye ugrasıyorum en sonunda tedavi olmak varmış nasibmiz de gecen ay femara kullandım hamile kalamadım dünde klomene başladım inşallah bu ay nasibimde vardır yoksa doktor bir daha ilaç veririm birdaha vermem tüp bebeğe geçiş yapılması gerekiyor evleneli 4 yıl olmhş daha neyi bekleyeceksiniz evladınızı bi an once kucagınıza almaya bakın diyor oyle diyor da gelip de bize para durumumuz var mı diye sormuyor eşim zaten asgari maaş ile çalışıyor ev kira… Allah yardımcımız olsun Rabbim verdiğimiz emekleri boş cevirmesin rabbim herkese 1 evlat bile olsa nasip etsin o duyguyu isteyen dileyen herkese yaşatsın