mutlugebeee Heather bende ishalim ama bu ilaçtan dolayımıdır ki, demir ilacı kabız yapmıyor mu ben mi yanlış biliyorum😳
Buseikra34 Beyzamutluu bende bütün kan hapları şiddetli karın ve mide ağrısı yapıyordu bu sefer gece içmeye yemekten 2 saat sonra geçti o ağrılar deneyebilirsiniz
Sevilss Beyzamutluu bende kullanıyorum normal kabızlık etkisi var doktorunuza sorun kesin ilacın yan etkisimi
mutlugebeee Heather ya ishal olduğumuda hiç doktoruma söylemedim 1 aydır falan böyleyim, zararı varmıdır bebeğe hiç aklıma gelmemişti. Bol su tüketmeye de özen gösteriyorum en az 2,5-3 lt içiyorum ama 😞
gunesveguney Beyzamutluu ben hiçbir şekilde rahat edemedim bu ilaçta ya ishal yaptı ya kabız yaptı midemi deldi resmen çok mide ağrısı yaptı bide ilaç yutmayı zaten sevmiyorum içerken iyice tiksindim bıraktım 2 ay kullanmadım sonra doktorum sidefer toz yazdı çok şükür rahat ettim arkadaşım da bu ilaçtan başkasına geçti doktorunuz değiştirsin konuşun bence
Ozgecomelek Beyzamutluu karın ağrısını kan ilacının yaptığına emin misiniz idrar yolu enfeksiyonu da karın ağrısı yapıyor takip edip tahlil verin ilerlemeden sonra enfeksiyon başa bela oluyor 🤦♀️
badembid Beyzamutluu ben 2.5 aydır kullanıyorum. Her demir ilacı gibi ilk kabızlık yaptı ama yürüyüş ve bol su ile onu da çözdüm. Karın ağrısı çekmedim canım genelde bu ilaç veriliyor sende yan etki yaptıysa bence doktoruna söyle başka ilaç yazsın.
Sakinem212 Beyzamutluu bende 2 doktor bu ialçı yazmıştı kullanmadım ilk gebeliğimde kusma ishal olmultu üstelik kolay kolay geçmemişti 19 haftalığız bana yine bunu yazdı ya başla ilaç yok mu hocam bana çok dokunuyor kullanmasamda olmaz hani başka bir tane yazdı sabah aç karınla suya koyuyorum sıvı şekilde tadında fena değil midemi bulandırmıyor dokunuyorsa kullanma derim.
Hazella Beyzamutluu bende kullaniyorum ara ara bende de yapiyo artik geceleri icmeye calisiyorum daha az etkiliyo bu sekilde. Bunun disinda baska ne takviye verdi acaba doktorunuz?