Nurciv canım şöyle söyleyeyim ben o ağrılardan sonra bekledim regl olmayı sanırım erken olucam dedim bekledim olmayınca test yaptım. Emin olmak için ikinci testi yaptım yine de emin olmak için kan verdim işte orda da beta hcg ilk 293,39 çıkmıştı. Sadece oydu başka test falan yaptırmadım. Sonrasında her gün kan vermeye gitmedim ailem bebek daha görünmez hatta kese bile görünmez dediği için doktora gitmedim bekledim bi süre sonra gittim. Yani kendini o değerleri sürekli takip edicem diye yorma benim o çok stresli oluyormuş hem doktorun da demiş takip edilmen gerektiğini yani en azından için rahat etmesi için kan testi yaptırmalısın benim naçizane tavsiyem😌 Rabbim hakkında hayırlısını nasip etsin