Nurciv ben idrar testi olduktan sonra kan testi falan yapmadım. Silik çıktı 10 gün sonra tekrarladım idrarı koyu çıktı. 2.5 hafta sonra direk muayeneye gittim. Bence ilaç kullanmıyorsanız ve idrar testi pozitifse hamilesiniz. Sürekli kan testi vermeye keseyi görmeye çalışmaya gerek yok. Kanama falan yoksa aynen devam. Azcık sabır lazım. Olumsuz bişi varsa bile 7. Haftaya kadar mudale etmiyorlar çünkü anlaşılmıyor. Acaba demektense sakince tadını çıkarıp beklemek daha az strese sokar insanı. Sağlıklıysa zaten devam eder. Rabbime tevekkülle beklemek daha iyi. Burda sanki silik bi çizgi var gibi 😊 Bir kaç gün sonra sabah tekrarlayın ikinci çizgi varsa hayırlısı olsun ☀️ İnşallah vardırrr♥️