Sizler niye özelde ki diyetisyene gidiyorsunuz ki bende özel kadın doğuma gidiyorum özelde ki doktorum şeker yüklemesini devlette yapmamı ve sonucları ona götürmemi istedi bende devlette şeker yüklemesi yaptım şekerim sınırda cıktı devlette ki doktor beni diyetisyene yönlendirdi diyet listesi verdi bana doğuma kadar listeye uy dedi