papatyaskk benimde gebelik şekerim çıktı. Diyetisyene yönlendirdi. Diyet yapıyorum ara ara açlık ve tokluk bakılıyor şu an normal ama dikkat etmeniz gerekiyor. Çok sıkıntılı değil kendinizi ve bebişinizi üzmeyin. Beyaz ekmek, tatlı makarna ve meyve porsiyon dengeleyince düzeliyor zaten