Bebeginizi sık sik emzirmelisiniz, süt yetersiz ise mama takviyesi yapılmalı uyuyorsa uyandıracaksiniz sarilik olan bebegin kan şekeri düser uyumaya meyilli olur ve bebek karanlıkta uyumayacak evde varsa sarı işık altında yatıracaksınız , geçmis olsun dilerim