Nebiyeee Melikefurkan canım bende 38+2 oldum hiiiic belirti falan yok bugune kadar uykuda da hic problem cekmedim bence belirti olsa uyumam ordan anlarim😂
esilaa Furkan35 sorma canım ya çok heyecanlı stresli bir gün benim için sabaha kadar nasıl dayancam ☺️😍
Sblmrt Benimde son 4 cuma sezaryana gircem kızlar 🙈💙allahım hepimizi o yoldan kurtarsın bebişlerimizle dualarım tüm hamişlere🤲🙏