Ozlmtrs sche hahah 😄😄 evet 7 oldu ama olsun haber ver mutlaka doğurunca. belli olmaz öncelik sırası 😄
EmineAyan Ozlmtrs İlk defa bugün sancım var 😬 39+6 oluyoruz, küçük hanımın keyfi olur da gelirse heyecan tavanda tabiki. 😬🤗🤗😍😍
Melikefurkan Ozlmtrs şafak 12 dün sabahtan beri çatıda ağrı var hazırlanıyor sanki bizim ki gelmeye 😁
Nebiyeee Melikefurkan canım bende 38+2 oldum hiiiic belirti falan yok bugune kadar uykuda da hic problem cekmedim bence belirti olsa uyumam ordan anlarim😂