Prlkelif Gzgnx hayırlısı olsun hakkımızda ben istemiyorum diycem ama 🙈🙈çatı muayenede istemedim ikna etti kadın yaptı
doga21 Prlkelif yarın için gel dedi ne yapacağını bilmiyorum açılma varsa suni verir yoksa sezeryana yönelir herhalde çocuk kanalda değildi devlet hastanesine gidiyorum
Prlkelif doga21 bende çok pahalı olmazsa isteğe bağlı sezeryan isteyeyim diye düşünüyorum yada bebekte sorun yoksa biraz daha bekleyelim diycem
Aycaaa571 Prlkelif çok geçmeden suni sancı yaptır eğer gelmezse bebek karnında kakasını çişini yapabilir zamanında doğmaz sa o da bebeği zehirler
birtanesi Prlkelif kendi sancın gelene kadar bekleyebilrisin 😌 bende senin gibiydim suni önerdiler annem çık eve gel demişti 2 gün sonra kendi sancımla gittim 🤭🤭
Prlkelif birtanesi yaa ne güzel inşallah öyle olurum bende ☺️Annem evde kolu kırık bırakıp yürüme falanda yapamıyorum ki açılma olsun
Semaaycl Prlkelif açılma bir anda olan bişey mi yoksa zamanla mı oluyor bende de sıfır 39+3 teyim. Sancım da yok kendimi gayet iyi hissediyorum. Nişan da gelmedi suda 🤷🏻♀️
Prlkelif Semaaycl hiç bilmiyorum ilk gebelik burda ki postlarda okuduğuma göre zamanla açılıyor. Bazılarında ise farkında olmadan açılma oluyormuş
doga21 Prlkelif bende sezeryana yönelmeye başladım devlete gidiyorum söyliyceö yok derse özele geçicem
Prlkelif Mom8237 bilmiyorum ki biran önce doğsun derdindeler artık doktorların çoğu.. çok şükür suda azalma yok doğru düzgün sancım yok herşey normal sonuçta bedenimiz doğumu biliyor zamanı gelince olur diye düşünüyorum
Mom8237 Prlkelif 40+2yim doktor beni bekletiyor gerçi ben suni alıp doğurayım dedm dayanamadığımdan ama 41e kadar bekliyecez dedi 😂 bence bi problem yoksa siz de bekleyin inşallah kendi sancınız gelir
Shzdgn Prlkelif Allah razı olsun doğum yaptım bebeğimin durumu iyi değil yoğun bakımda dua edin lütfen
Prlkelif Shzdgn rabbim şifa versin dualarımız seninle inşallah en kısa zamanda düzelir kucağına alırsın