Shzdgn Prlkelif Amin Allah razı olsun nişanım geldi doğum başlıyor👣💃🙈 sizde kolay doğum diliyorum inşallah 🤲
Prlkelif papatyaanneee aynen hep düzensiz oda sadece geceleri hele nst girdiğimde hep uyuyor hareket etsin diye çikolata meyve suyu bir dünya yiyorum üstelik tatlı sevmem 😞
papatyaanneee Prlkelif Nstde bebeğin hareket etmesinin bir anlamı var mı peki yani ben bir kere girdim hiç tatlı falan yemedim benim bebişte uyuyordu
papatyaanneee Bebekinannesi Yok henüz yapmadı doktorum perşembe tekrar kontrolüm var o zaman yapıcak size yaptı mı ?
Prlkelif papatyaanneee tabi önemli verilerin doğru çıkması İçin daha iyi oluyor diyorlar. Her gelen kişiye aynısını yapıyorlar hatta benim ki genelde uyuyor diye git gez yorul merdiven in çık, su iç bir daha yapıcaz diyor
Shzdgn zeytinkiz Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲 benimde yoktu taki saat 3te sancıdan uyandim durmadım ayağa bi kalktım nisan geldi 💃👯 sancılarımi evde cekiyim biraz hasteneye gidecem bana dua edin sağlıkla doğsun ne olur
Shzdgn Prlkelif Allah razı olsun doğum yaptım bebeğimin durumu iyi değil yoğun bakımda dua edin lütfen
gebeskaplumbaga Prlkelif bende doğuramıyorum 38+3 haftalığım ne nişan var ne sancı ne açılma nede su hiçbişey yok bence doğmicak ben artık inanmıyorum doğuracağıma😂
doga21 Prlkelif yarın için gel dedi ne yapacağını bilmiyorum açılma varsa suni verir yoksa sezeryana yönelir herhalde çocuk kanalda değildi devlet hastanesine gidiyorum
Gamzeblt Prlkelif 40+3 üm çocugum gelmiyor oturup ağlayacak konuma geliyorum bazen psikolojimi bozdu herşey normal gözüküyordu ama çocugum dogmak istemiyor😥😅