isimle alakalı tek düşüncem şu. Anneler ve babalar, benim çocuğum isim seçmek benim hakkım düşüncesiyle sadece kendi beğendiği kulağına hoş geldiği isimleri koymamalı bence bu bencillik olur çünkü o ismi ömrünün sonuna dek karnınızdaki çocuk taşıycak siz değil isim koyarken kendinizi diilde çocuğunuzu düşünerek koymalısınız bende şu an hamileyim kimsenin ne dediği benim için önemli değil kendimi değil çocuğumu düşünerek bir isim koycam…###