Okulda çocukların dalga geçmesine takarsak çocuklara koyacak isim bulamayiz. En klasik isimlerden Kemal bile kemal mal mal diye dalga geçilen bir isimdi biz okuldayken.
Çocuğunuza hangi isim ile seslenmek hoşunuza gidiyorsa onu koyun. Farklı ve hoş bir isim olmuş anka :)