La_Liberte Oznurcakir amin amin inşallah. Üzüldük hala da üzülüyoruz ama yapacak bir şey yok. Böylesi hayırlıymış.
La_Liberte Oznurcakir Recep hocanın yanındaki sekreter benim kuzenim oluyor. Benim ilk kaybım Ahmet hocada oldu. Onun bi ihmali yoktu ama travma oldu. Sonra İsmet hocaya gittim. Yine kayıp yaşadım. Ne yapalım kısmet böyleymiş.
Oznurcakir La_Liberte İsmet e halen gitmedim çoğu kişide gitme diyor şuan Receple devam ediyoruz tüp Bebek doktorumla da arkadaş inşallah gerek kalmadan kendiliğinden olur 🤲