Oznurcakir Kızlar günüm geçiyor 5 gün oldu ve bu ay tüp bebeğe baslicaktik sanırım stres yoğun olabilir. Şimdi test yapsam çıkar mı acaba , yoksa sabah ilk idrarla mi yapsam.
handan_ Oznurcakir Testte benim negatif çıktı idrar tahlili yaptım pozitif o yüzden alınan testlere güvenme onlar bebek biraz daha belirgin olunca pozitif gösteriyor
G-A-M-Z-E Ben adetime 3 gün kala yaptım pozitifsin bence TED al ve dene inşallah vardır Allah gönlüne göre versin 🙏🏻
Oznurcakir Allah razı olsun herkesten adete dair pek bişey yok çok hafif kasik ağrısı gelip gidiyor . Geçen ay da 4 gün erken oldum . Şaşırdım bnde . Gidip alırım birazdan insAllah nasip olur bizede 🤲
La_Liberte Oznurcakir inşallah pozitifi görürsün ve sağlıkla kucağına alırsın. İdrara sıkışmaya çalış o şekilde test yap her türlü çıkar 😊🙏🏻
Ayguns Oznurcakir varsa çıkar mutlaka bende testimi akşama doğru yapmıştım 7. Günümdü geciktiğim. Ama çıkmıştı yani varsa çıkar bi test yapın emin olun 👍🏻
Ayguns Oznurcakir inşallah canım 🙏 burada mucizevi çok hikayeler okuyoruz tam tüp bebeğe başlayacakken hamile kalan arkadaşlar oluyor. İnşallah aynı şeyi sende yaşarsın. Negatifse de üzülme tedaviye başlayacaksın moralli ol 🙏