AseLenaMom kesinlikle bende uyuştuktan sonra isterdim ama ameliyathanede herkesin steril olduğunu ve orda bu işlemin hasta bakıcılara kaldığını, onlarında alanında uzman olmadığını, ayrıca sonda uyuştuktan sonra takıldığı takdirde takılırken ameliyathanede ne kadar insan varsa hepsinin hastanın vajinasına baktığını ve hiç hoş olmadığını söyledi doktorum. Annemde hemşire benim o da hep ameliyatlardan önce takardık sondaları diyor. Ama dediğim gibi çoğu kişidende uyuşturulduktan sonra takıldığını duydum