Busradoga Kızlarrrr 34.0 haftalığım. Karnım sürekli acıkıyor yemek yedim mesela saat 5de şu an sanki açlıktan ölecek gibiyim :(((
Handan_65 Busradoga Yalnız bu bütün hamileremi özgü 16 +2 yemek yedikten 2 saat sonra sanki oruçluyum bide aç kalsam kusmaya başlıyorum
-_LiyuzaMomm Busradoga ben de şuan 23+1 ben de acıkıyorum sürekli. Hızlı kilo alımı haftaları diye ekmeği az yiyordum ama acıkıyorum o yüzden yicem artık aç kalmaktan iyidir
mco Busradoga Bende öyleyim canım şeker yüklemesi yaptım bişey çıkmadı ama doktor bebek önden gidiyor sende muhtemelen şekerin var dedi. Gizli şeker çıktı bende 😢 gizli şeker testi yap istersen için rahat olsun
Elisaturgut Busradoga bir şeyi yerken gözüm 2. sinde kalıyor dayanamayıp yediğim de oluyor gözüm döndü iyice😂
MMmerve_ Busradoga hahaha ben daha 6haftalıgım aynısı bendede vardı bugune kadsr bu sabah bı bulantı basladı öluyodum. Dune kadar yemek yedıkten bı saat sonra karnım gurulduyodu aynı sıkıntj benddde oldu
Busradoga Nurklc38 delircem artık yaa kilo da almak istemiyorum bebekte çok kilo alsın istemiyorum bakalım ne olacak 😂
Busradoga Miraycaner son 1 haftadır böyle oldu bende de valla yemekle kafayı bozdum psikolojim bozuldu 😂😂
handan_ Busradoga Bana doktorum o yüzden 6 öğün en az demişti sofradan eskisi gibi tıka basa yiyip kalkma az az sık sık ye dedi dene bence 🤭
Busradoga Flower_000 ya öğünlerde normal yiyorum hani fazla yemiyorum ama yediğim iki kişiye bölüşünce bişey kalmıyor içerde sanırım😂
Busradoga handan_ deniyorum yine acıkıyorum öyle yapıncada sanki daha çok şey yiyomuşum gibi geliyor moralim bozuluyor 😁
Flower_000 Busradoga istediğin kadar ye canım şimdi yemezsen ne zaman yiyeceksin hamilelik çok güzel bir şey gobeyini öyle saliveriyorsun ve istediğin kadar yiyorsun 😃 valla doğum yaptım şimdi gobeyimi utançtan içeri çekiyorum 😃
handan_ Busradoga 3 ayı atlatirsak toparlariz yürüyüşler küçük sporlar o yüzden ye 😂 hurmada iyi geliyor açlığa dediler ama aldım henüz denemedim 😂
Eda-5807 Busradoga ben neler cekıyorum 30 haftalık olduğumdan berı suan 36+2 yım yıyoruz ama doymuyoruz 😂😂