Ben de indirim oldukça bı şeyler bakıyorum dünkü ebebek indiriminden 5 10 TL ye birkaç yazlık aldım 6 ay. Bir triko battaniye aldım LCW homedan bir de havlu normalde erken olduğunu düşünüyorum ama piyasanın fiyatlarını öğreniyoruz yavaş yavaş indirim gördükçe alınabilir bazı şeyler diye düşünüyorum. Tecrübeli yakınlarıma danisiyorum ilk 3 ay için çok fazla bir şey almicam daha çok uzun kollu alt üst takım bir kaç tane hastane çıkışı zıbın falan alicam zaten battaniyeye sarılı olacak genelde evden de çıkılmaz hem soğuk hem hastalık o yüzden evde rahat edeceği şeylere bakıyorum açıkcasi😊