Merfah Şubat ayında doğum yapacak anneler genel itibari ile sadece kış ayına yönelik mi alışveriş yaptınız ilk hamilelik olduğu için hangi mevsimlere göre alışveriş yapacağım da kararsız kaldım 🤔
Mom62266 Merfah ben de şubatta doğum yapacağım inşallah 18 haftalık gebeyim cinsiyet daha belli olmadı ve ilk gebeliğim olduğu için ne alınır ne alınmaz pek bilmiyorum
cahillesohbetikestim Merfah çok kalın şeyler almayı düşünmüyorum kış olacak ve çok küçük olacak dışarıya çok çıkmayız diye düşündüm 🙄 bir astronot tulum almak istiyorum 0-3 ay için sonrasında zaten yaza denk geliyor 😊
DeryaYlmz ikizlerinannesiiii Mart kaç gözüküyor ☺️ Zaman hiç geçmiyor 🤦🏻♀️ Biran önce doğsun istiyorum ☺️ Ama alacaklar konusunda bilmiyorum tam mevsim geçişine denk geliyor
Hello54 DeryaYlmz aslında bebek doğunca ne zaman dışarı çıkmaya başlarsınız onu düşün öyle al mesela ben Şubatta olucam ve kesinlikle hastane dışında bir yere gitmeyi düşünmüyorum 3 ay evdeyiz inşallah💛
mutlugebeee Hello54 bu küvet içi destekleyici veya küvet içi sünger nasıl kullanılıyor bir bilginiz varmı acaba? Yani çocuğu nasıl olsa elimizde mecbur tutucaz diye düşünüyordum ama bunlar iş görüyormu kolaylık oluyor mu biliyor musunuz?☺️
Hello54 mutlugebeee sünger yenidoğanlar için çünkü baya küçük. Küvet için olan kalın fileler büyüdüğündede kullanılıyor çok kolaylık sağlıyor. Görümcemin kızı 7 aylık ve çok rahat yıkıyor tek başına.
ozgese-s Benim de şubat sonu mart başı gibi dediler nasıl alışverişe yapıcağıma karar veremiyorum kafam da deli sorular tecrübesizlik kötü 😂
Merfah Busramnida bende kışlık alıcam ama çokta aşırı almak istemiyorum doğrusu çünkü mevsim geçişine yakın doğacağı için hep bi ikilemeyim doğrusu😊
Merfah Hello54 yani bencede daha mantıklı çünkü o sıralar kış sonuna yakın olduğu için kışlıkları çok giydirme fırsatı olmayacak gibi 😊