Vahideozturk2 Emine_clk01 benim de uzun süre ayakta durunca, sol kasığımında sanki sivri bi şey batırılıyomuş gibi bi ağrı oluyor, oturunca geçiyor. Sizin ki de buna benzer mi
Evrim1906 Vahideozturk2 hayır canım ben hiç belirti yaşamadım ayrıca eşimin ailesi yüzünden bazı problemler yaşamıştım ben sıkıntıya girince oğlum da etkilenmiş o yüzden öyle olmuş aman dikkat edin anne karnın daki bebek herşeyi hissediyor