Ben de 36 haftayı bitirdim, bende de bir belirti yok. Kanala girmiş dedi ama henüz bi incelme filan yok. Her gün 7000 adım atıyorum, İşte son bi haftam, izne çıkınca aktivitesi arttırmayı planlıyorum, 10bin adım , merdiven çıkma skuat filan bunlara yoğunlaşıcam son 3-4 hafta