Bende sağ tüp tıkalıymış açtılar, o sırada ama rahim boşluğu alt kısmında yapışıklık görüldü. Doktorum bazen kürtaj sonrası kalan pıhtı öyle görülebiliyor dedi (bana düşük ihtimalmiş gibi gelse de) regli sonrası tekrar rahim filmi çektireceğim. Eğer devam ediyorsa histeroskopi olacağım.