Ftshn Zumranurelsev daha gecikme olmadı ama yumurtlama 1 hafta geç olduğu için haliyle adet de 1 hafta gecikecek.
Suada2022 6 senedır anne olmuyordum.2 AY ONCE RAHIM FILMI CEKTORDIM.ILK AY ADET OLDUM.IKIMCI AY HAMILE KALDIM BIZE SUPRIZ OLDU.RABBIM OLMAYANLARA VERSIN.HER SEYIN BASINDA ALLAH KIZLAR DEMEK ZAMANI BUHUNEYMISH.
[silindi] Zumranurelsev Rahim filmi çekildikten sonra ilk ay adet oldum ikinci ay hamile kaldım 😊 ayrıca bende yumurtalık tembelliği de vardı.
cnn34 Mas0105 inşallah canım zaman grçmek bilmiyo muayne gibi olcak korkma hissetmicrksin dedi doktor biraz rahatladım inşallah tıkanıklık yoktur tüplerde
Seyda2021 cnn34 9 ay olmadı yumurtlama alışı da yaptırdık olmadı rahim filmi çektirdim o ay hamile kaldım bi sıkıntı da yokmuş zaten
cnn34 Seyda2021 bugün bende hsg yaptırdım sağ tüpüm tıkalı 😔 sızıntı şeklinde gitti ilaç.. doktorum amh da düşük tüpte tıkalı direk tüp bebeğe başlayalım dedi
Ejce cnn34 merhaba amh değeriniz kaç acaba doğrudan tüp bebek önerdi? ilaçla açılmadı mı acaba tüpünüz?
Mas0105 cnn34 Üzme kendini. Tüp bebekle anne olmakmis nasibin demek ki. Rabb’im hayırlısını versin🤲♥️