Benim gündüz sancılarım vardı çok şiddetli değildi akşam saat 22 gibi nişan geldi nişan geldikten sonra sancılarım çoğaldı dayanılacak gibi değildi acile gittim 1.5 cm açıklık denildi eve gönderildim gece sancilardan uyuyamadım sancım 6.5 dakikada bir geliyordu gece uyuyamadigim için hep yürüdüm evde . Gündüz saat 14 de sancı 4 dakikaya düştü acile gittim tekrar çünkü 5 dakikaya düşünce gel dedi ben bilerek gitmedim sancıları evde çekmek için. 4 dakikaya düşünce çıktım evden eşimle gittik 3.5 cm açıklık acil yatış verildi. Size tavsiyem sancin her geldiğinde durma yürü yürüyebildiğin kadar ve sancin yokken gözlerini dinlendir ben uyuyamadigim için hiç dinlenemedjm nisandan sonraki gün saat tam 22 de doğum yaptım