Zulal2309 İlk bebeğimde benimde o sekilde olmuştu Öglen 1 gibi kanlı nisanın gelmişti ertsei gün 2 buçukta dogUmum gerçekleşmişti nisanim geldiği gibi gitmedim eğer hemen gidersen hastanede sanciyi çekmek çok sitresli olucak o yüzden evde sancinin siklasmasini bekle beklerken sancı geldikçe hareket et. Sancin dayanılmıcak gibi olunca gidersin ama suyu bekleme benim doğumdan 10 dakka once geldiydi suyum herkeste degisir. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşaallah💚