_Kubraa_ YaSeEeeee ayy ben suan doguma gidiyorum cnm bebek dönmemis hala ama sancım basladi 1 cm'de açılmam var dua edin 🙏
YaSeEeeee _Kubraa_ canımmm geçmiş olsun inşallah sağlıkla kucağına almışsındır bebeğini iyi haberlerini bekliyoruz 🙏❤️
Hokume Allah yardımcın olsun,Allaha emamet ol,güzel kardeşim.Mutlaka yaz burada,beni de işaretle.Sağ salim olun
_Kubraa_ Hokume Kuzum merhaba dün gece doğum yaptım cok şükür iyiyiz gayet güzel gecti bebegimde yanımda hic korkmayın o kdr güzel bir duygu ki inanin bana tüm acılarınız diniyor zaten 😊😘😘
_Kubraa_ HazalKele dogum yaptm dün gece cnm cok şükür iyiyim ve çok iyi gecti bebegimde iyi darısı sizlere insaallah 😊
_Kubraa_ YaSeEeeee cok tesekkür ederim cnm bnm cok şükür doğum yaptım bebegimde bnde cok şükür iyiyiz darisi sizlere insaallah kuzum 😊😘
_Kubraa_ Dün gece saat 12 bucukta sezeryana girdim kızlar çok şükür kızım doğdu sağligi da iyi bnde iyiyim ara ara agrilarım oluyor ama agrı kesici yapıyorlar sürekli kalkiyorum yürüyorum çok şükür iyiyiz süper bişey bu gerçkten bebeginizi kucaginiza aldiginiz an zaten herseyi unutuyorsunuz sakın korkmayın kızlar hep sakin olun dua edin hersey o kdr güzel gelisiyor ki Rabbim herkese tattırsın inşaallah 😘😘😊
HazalKele _Kubraa_ çok sevindim .. allah hayırlı evlat olmayı nasip etsin cnm benim . Zor oldu mu sezaryen ?
Hokume _Kubraa_ maşaAllah canım kardeşim.Allah korusun ikinizi de.Hep böyle mutlu haberler veresin inşallah
_Kubraa_ HazalKele Yok cnm cok şükür o kdr güzel gecti ki bunun üstüne 3 sezeryana daha girebilirim 😄😄
_Kubraa_ Hokume Amiiin inşaallah cnm bnm cümlemizi inşaallah Rabbim hepimizi kolay geçitlerden gecirsin size tek tavsiyem doğumdan hiç korkmayın bebeginizi düşünün sürekli 😘🙏