_Kubraa_ Hamişler Merhabaaa 😊 38 Haftalık Hamileyim ve bebegim hâlâ dönmedi ilk gebeliğim dönmesi için birşey yapıyor muyuz? Ve haftaya pazar gününe sezeryan icin gün verdiler ama ben normal doğum istiyorum ne yapmam lazım dönmesini mi bekleyim sezeryana mı giriyim yardımcı olun lütfeenn 🙏
Tugbaumit _Kubraa_ benimde dönmedi 😔 Normal istiyordum ama maalesef dönmüyor 37+1 deyim bende 14 gün sonra sezeryana gün verdi 39+1 de alıcakmış dahada dönmez ama bekleyelim yinede dedi doktorum
YaSeEeeee _Kubraa_ bende 36+4 üm benim oğlumda dönmemişti 30 Temmuz sezeryan dedi hala dönmezse, ama bekleyelim dedik haftaya kontrolümüz var bakalım 🙏
_Kubraa_ Tugbaumit aynen bana da 39. haftasina verdi son ana kadar dönebilir onu beklycez dönmezse sezeryana alcm dedi inşaallah döner
Didemalkanendik Bnde 35 deyim benmkide dönmedi 2 hafta daha bekliycez duruma göre sezeryana gün verixez dedi ilk normal olmuştu buda normal istedim ama bakalm hayırlısı
MucizemE Bu haftalar da genelde dönmesi çok zor oluyor alan darlığından benim ki 34 haftalıkken döndü o gün hissettim döndüğünü ev işi yapmıştım yürümüştüm sonra şiddetli bel ağrısı doktora gittim dönmüş dedi 35 den sonra dönmeleri çok zor oluyormuş
_Kubraa_ MucizemE evet yaa günü gectikce de yer daralıyor dönmesi daha da zor oluyor ama son doğum anına kdr dönme ihtimali de oluyormus o da şansa artık
_Kubraa_ Zeynepeymen ayy hiç oturmuyorum ki 😊 hele bide kuaförüm bizim tam sezonumuz sürekli çalısıyorum ayaktayım yürüyorum inşaallah faydası olur artık
Zeynepeymen _Kubraa_ cnm dikilmek olmaz kuaforler genelde dikilir bol bol yürü cnm allah yardımcn olsn
HazalKele Aynı kaderi paylaşıyoruz bnmkide dönmedi. 37 yim. Doktor asla sezaryen günü vermiyorum,sancı anında dogumhaneye inerken bile dönen bebek gördüm dedi. Hayırlısı olsun. Ters durmasının bi sorunu oluyor muymuş peki sezaryen dışında? Bilginiz varmı
_Kubraa_ HazalKele bildigim kadarıyla yokmuş çnkü gelisimi feln herseyinin yerinde oldugunu sagliginin iyi oldugunu ama dönmedigi icin bekleyecegimizi söyledi. 39a tamamlycm o zamana da dönmezse alcm sezeryana dedi
Estur Ünşallah döner canım nadir de olsa geç dönmeyi beceren bebekler oluyormuş. Ben 32. Haftamdayım dönmüş ama döndüğünü hissediyorsun zaten döndüğünden beri gece uykular haram bana kaburga batmasından biraz geç dönse fena olmaz hani 😅 senin de hayırlısı olsun sağlıkla al da kucağına varsın sezeryan olsun sıkma canını ♥️
_Kubraa_ Estur aman aman öyle deme cnm en iyisi erkenden dönmüs olması ne güzel bak biz dönecek mi dönmeyecek mi diye strese giriyoruz Rabbim hayırlısını versin sağlıklı olsun da bebişlerimiz ha sezeryan ha normal farketmiyor artık 🙏😊
_Kubraa_ YaSeEeeee ayy ben suan doguma gidiyorum cnm bebek dönmemis hala ama sancım basladi 1 cm'de açılmam var dua edin 🙏
Hokume Merhaba.Aslında,en son 36-da döner bebekler.Ama Allah en doğrusunu bilendir,belki de döndü 38-de.Şimdi...10dk sağa,10dk sola uyuyun.Dr tavsiyesi budur.Ama sezeryana geç kalmayın.