ZnznNazlican canim seni cok iyi anliyorm. Bende tup bebekle ilk denememde cok sukur hamile kaldim.5.gun transferiydi benim de. 21 haftaligz suan kizim.olucak insallah. Benimde tuplerim kapaliydi. 10.gün kan testi verdim 156 cikti kanda degerim. 1 hafta snra keseyi.gorduk 2 hafta sonrada kalp atislarini duyduk. Bekleme sureci.cok zor transferden sonra belim kaasiklarim adet olucakmisim.gibi cok agridi. Goguslerim cok acidi agridi. Adet olucam. diye cok korkuyodum. Crinone diye bi jel.kullandim 3 ay ve 16 tane igne oldm pregesteron. Sen hangi sehirdesin?