ZnznNazlican canım ben de tüp bebekle hamile kaldım 5.gün embriyosu için 10gün bekleyip kan vermen yeterli.3.gün embriyosu olanlar 12.gün veriyor kanı sen fazla bile beklemişsin yani kaç günlükse embriyon onu 15e tamamlaman lazım.Senin bugün 16.günün adet gününle alakalı bir hesaplamaya girme direk kan ver adet görmemiş olman bile sevindirici bence kendini belki boşu boşuna üzüyorsun kendini de bebeğini de bir saatte çıkar acilde bile bakıyorlar