Tubazenginnn ruveyda14 ayyy darısı pazartesi günü başıma inşalllahhhhh🙏 sağlıkla kucağına al inşallah
Kubra25_26 zeynepin_annesiiii bizimki 40 dolunca o gelmesede alacak 40 geçirtmem dedi son 9 günüm inşallah kendiliğinden gelir bi an önce beklemek zor sizinki nekadarken alacak doktor bişey demedi mi ?
zeynepin_annesiiii Kubra25_26 yok demedi sadece normal doğum olmuycak gibi olursa söylerler dedi 🤷♀️
Oznurunannesi Tubazenginnn ben onu zorla bi disari cikartym da gorsun o yeter ama analarini dusunen hic yok simdiki bebeler ne kadar nazli