Tubazenginnn hayır ama doktorum kendi girdi doğumuma kendi doğurttu ebe hiç ellemedi çünkü özel muayenesi vardı ona gidiyorduk şimdi ne özel hastane var burda ne muayenehane ebeler yaptırıyor Allah’tan hayırlısı sadece kendime güveniyorum şuan tecrübeliyim diye belkide yakın bir ile gidebilirim özeli olan onad karar vermedim