Susamtanem2 çok teşekkür ederim. 40+1 günlükken gittiğimde çatı muayenesi oldum ve 1cm açıklığım olduğunu söylediler. Sancım nişan gelmesi falan yoktu, doktor çatı muayenesinden sonra lekelenme yaşamamın normal olabileceğini söyledi. Eve geldim ertesi gün hafif bi leke geldi çok üzerinde durmadım, daha sonra tekrardan geldi akıntıla beraber nişandı, sonra 40+3 gün olunca gün boyunca bi kaç daha geldi, ağrım falan hiçbirşeyim yoktu, ablam nolur nolmaz diye acile gitmek istedi, gittik muayene oldum 4 cm açıklığım olduğunu ve yatış yapılacağını söylediler. Akşam saat 9 gibi yatışım yapıldı. 9.30 da, doktor muayene etti açılmam 6 cm olmuş o arada ve ben hala sancı hissetmedim. İlk 1 saat boyunca hiçbir belirtim olmadan bekledim öylece. Sonrasında hafif hafif adet ağrısı gibi ağrılar başladı. Yürüyüş yaptım derin derin nefes aldım. Saat 11 oldu 12 oldu biraz daha şiddetlenmeye başladı. O arada 8 cm açıklığım olmuş, ağrıları güzelce karşılayabildim nefes egzersizleri ve bol dua ile. Saat 1 oldu, o kısımdan sonra dayanılmayacak gibi ağrılar geldi artık ama dayanılmayacak bişey olsa dayanılmazdı zaten bence. Saat 1.15 gibi doğumhaneye gittik ama bebeğim tospik olduğu için doğumhanede biraz fazla vakit geçti. Kesik atılmadı, hafif yırtılmam olmuş 2-3 dikiş atıldı sadece. Saat 01.40 da 3920 gram 52 cmle 40+4 günlükken doğumum gerçekleşti, şimdi 5 günlük olduk çok şükür. (toplamda 4-5 saat içinde gerçekleşti doğumum ama ben 1-2 saat acısını çektiysem anca. Meryem Ana otunu kullandım açılmamın hızlı olmasını ben ona bağlıyorum)