Kızlar 40+2 günlük hamileyim. 2. Gebeliğim. Dün kontrole gittiğimde 1 cm açıklık ve %30 silinme olduğunu söyledi doktor, bugün de iki defa az az pembe renkte akıntım oldu nişanım geldi yani, böyle bi durumda olup kısa sürede doğum yapan var mı???? Ne kadar sürede doğum olur sizce???