Dilara-23 Canım eğer yapamazsan hastaneye git makattan bi sıvı sıkıyorlar ve hemen çıkarıyorsun, kuru, katı şeyler yeme hoşaf iç bol bol, insallah hastaneye gerek kalmaz, eğer katı bişeyler yemeden böyle sıkıntı yaşıyorsan ve uzun sürerse hastaneye kesinlikle git çünkü ameliyat sonrası bağırsaklarda nadirende olsa sıkıntı olabiliyor müdahale ederler en azından, çok tatlısınız bebişinle gözünüz aydın Rabbim salih evlat eylesin insallah size bağışlasın darısı bize inşallah…☺️🤲😍❤️