Aysegul9371 ben çok yorum yapmak istemiyorum böyle bir durumda, fikrimi söyledim zaten. Esas olumsuzlukları her çıkarılan aşı için önümüzdeki süreçte görücez. Benim sadece kızdığım normalde aşı deneme ve onaylanma süreçleri çok uzun yıllar iken, biontech için onaylandı, gebeler için yeteri araştırma var demeleri. Palavra ki ne palavra. Evet pandemi dönemi acil durum, ama onam formu da zaten yan etkilere dair hakkımızı arayacağımız niteliğinde. Sinovaca gelince, daha masum ve daha az korkutucu bulmamın sebebi inaktif oluşu. Önümüzdeki yıllar kimimizi haklı cıkaracak, dilerim herkes kendisi için birilerinin yorumundan söylediğinden etkilenmesinden ziyade oturur aşı nasıl yapılıyor, içerikler neler normalde bir aşının onay alabilmesi için gerekli prosedürler neler mrna nedir inaktif nedir vs her şeyi açıp okur ve kendi için hayırlı olanı seçer.