Serap1722 Suna emin olun sağlıkla güzelikle gelecek bebeğiniz, mallesef bu tıp dilinde 30 yaşından sonra gebe kalanlara yaşlı gebe diyorlar sizin sonuçunuzda bu 2 li 3 lü teste çıkması bu testlerde yaş sıkıntısından dolayı riskli çıkması genelde normaldir bence takmayın kafanıza bebeğinizle konusun iyi olun onlar hissediyorlar en ufak bişeyi