Eses0707 bi anda değil aslında benim suyum çok çok fazla oldugunu söyledi. Bu da ya şekere bağlı ya da cocugun yemek borusunda problem var diye. Şeker yüksek cıktı diyet yaptım. On gün sonra tekrar gittim suyumda herhangi bir değişiklik yok. Şekerden olsaydı değişirdi dedi. Ondan sonra su an kilosu normal ama gelişim geriliği başlıyor dedi. Haftaya tekrar gideceğim bakalım diyete de doguma kadar devam. İnşallah bebeğimi sağ salim sağlıklı sıhhatli kucağıma alırım