Eses0707 rahim ağzınız kaç cm?
bende 32+4 üm 29. Hafta da rahim ağzım 40 mm den 22 mm düştü o günden beri sancım olmasın diye nidicard verdi hamileliğimin başından beri zaten progestan kullanıyorum . Ama sürekli bir korku her an doğacakmış hissi 😢 ilk bebeğimi 29. Haftada doğurup kaybettim . Bu yüzden daha çok telaşlıyım. Doktor 34-35 kadar dursa yeter dedi ama insan korkmadan edemiyor