Miramerve benim yanılmıyorsam 9.haftada keseye yakın kanama alanım vardı ve hafif hafif kanamam oluyordu. Progestan yazdı doktor onu fitil olarak kullandım sonraki muayeneye gittiğimde kanama alanı geçmişti bebege bir zararı olmamıştı. Bol bol dinlenin