Miramerve korkma canım, kanama olsa bile korkma. Sakin kalmaya çalış, kanama olmadığı sürece ilaçlarını kullan bol bol dinlen, hiç ev işiyle uğraşmamaya çalış. Kanaman olursa doktoruna bilgi ver bazen kanama alanı dışarı akıtıyor kendini. Bebiş büyüdükçe kanama alanı da zamanla düzeliyor. Ben de 8. Haftamda başladı, 14. Haftaya kadar devam etti. İlk zamanlar kanamam yoktu. Sonra dışarı aktı tabi ben o zaman bilmiyordum dışarı kanama olabilir diye bir korkuyla doktora gitmiştim. Hiç dışarı akmadan vücut kanama alanını emebilir ya da dışarı atabilir. Mühim olan dinlenmen 🌸 umarım faydalı olmuştur yazdıklarım. Çok geçmiş olsun