Aykem canım ben gebe kalmadan önce kadın doğuma gitmiştim genel bir kontrol oldum bilgi falan almıştım folidoce kullanmaya başla demişti doktor gebe kaldım 3 ay daha aynı ilacı kullandım sonra vitamine geçmiştik bu gebeliğimde de ilk 3 ay folidoce verdi doktorum fiyatı en son 40 - 45 gibi bişeydi galiba